loading...

آس چارتر

بازدید : 5
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 14:09

معرفی ساحل بنود عسلویه

ساحل بنود یکی از جذابترین ساحل های عسلویه که در نزدیکی میادین نفتی و گازی و در ۳۵ کیلومتری عسلویه و جنوبی ‌ترین قسمت بوشهر قرار گرفته است، شهر عسلویه از مهمترین و بزرگترین مناطق تولید انرژی و پایگاه های صنعتی ایران بشمار می رود، ساحل بنود از زیباترین جاذبه های دیدنی در عسلویه که گردشگران زیادی را جذب خود کرده است، جالب است بدانید ساحل بنود لوکیشین فیلم سینمایی حضرت محمد ص بوده و یکی از دلایل معروفیت و محبوبیت این ساحل معرفی شدن آن توسط این فیلم سینمایی بوده، ساحل بنود از جاهای دیدنی عسلویه که دارای طبیعتی زیبا و بکر دست نخورده ای می باشد، در ادامه با جاذبه های این ساحل رویایی آشنا خواهید شد.بلیط هواپیما تهران عسلویه را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

روستای بنود عسلویه

روستای بنود از جاذبه های گردشگری عسلویه در نزدیکی ساحل بنود می باشد، روستای بنود از روستاهای تاریخی که در آن آثار تاریخی و باستانی زیادی وجود دارد، از دیدنی های این روستای تاریخی می توان به آبگیر ساسانی، آسیاب‌های آبی، سد بندو و چشمه نهیر اشاره کرد که دارای قدمت زیادی می باشد، از دیگر جاذبه های روستای بنود چشمه‌ ها و آبگیر‌ها و برکه های جذاب و درختان نخل می باشد.

پارک ملی نایبند عسلویه

در فاصله کمی از ساحل بنود عسلویه پارک ملی دریایی نایبند یا خلیج نایبند قرار دارد، پارک ملی نایبند عسلویه دارای پوشش گیاهی و حیات وحش متنوعی می باشد، پارک ملی نایبند عسلویه از مهمترین جاذبه های گردشگری و دیدنی در این منطقه که دارای جاذبه های دیدنی متنوعی نظیر: جنگل‌ های حرا، درخت انجیر معابد، دماغه خلیج و حیات وحش جذاب و دیدنی همچنین دیدن شنای دلفین ‌ها، نهنگ ‌ها و کوسه‌ ها از لذت بخش ترین مناظر در این پارک ملی دریایی می باشد.

بازدید : 7
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 11:53

امن ترین خطوط هواپیمایی در سال 2023

پرواز یکی از آسان ترن راه ها برای سفر کردن به دورترین سرزمین های دیدنی در دنیاست و بیشتر مسافران و گردشکران برای سفر از هواپیما استفاده می کنند، و برای اینکه مدت زیادی را باید برای مسیرهای دور در هواپیما بمانند به دنبال امن ترین پرواز ها می باشند، که از هر نظر امنیت بالایی داشته باشد. در این مقاله آس چارتر قصد دارد درباره امن ترین خطوط هواپیمایی 2023 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهد با ما تا ادامه مقاله همراه باشید. آس چارتر به شما این امکان را نی دهد تا با کمتر از سه دقیقه و با کمترین هزینه بتوانید بلیط هواپیما خارجی ارزان مشهد دبی خود را به راحتی از این سامانه انجام دهید.

سایت ایرلاین ریتینگز

در سایت ایرلاین ریتینگز حدود ۳۸۵ شرکت مسافرتی هوایی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند و از بیت آنها تقریبا ۲۰ مورد از مطمئن‌ ترین و امن ترین شرکت‌ها انتخاب شدند، در بین این شرکت ها همچنین ۱۰ شرکت هواپیمایی ارزان قیمت نیز انتخاب شد که مسافران و گردشگران بتوانند چه پرواز فرست کلاس یا اکونومی خود را مطمئن‌ تر انتخاب کنند.

گردشگرانی که بیش از حد معمول با هواپیما سفر می کنند ممکن است در سفر با هواپیما نگران پروازخود باشند، رزرو کردن بلیط در یکی از خطوط هوایی ایمن ممکن است باعث امنیت خاطر شما شود. از این رو طبق رتبه بندی‌ ها شرکت کانتاس استرالیا توانست رکورد شگفت‌انگیزی در امنیت هواپیمایی را به خود اختصاص دهد و در صدر جدول قرار بگیرد و بعنوان یکی از با تجربه ترین شرکت‌ های هواپیمایی در این صنعت پذیرفته شد و تا مدت زیادی این شرکت در صدر جدول بخاطر امنیت بالای هوایی خود قرار داشت که متاسفانه در سال ۲۰۱۸، به دلیل حادثه ‌ای در فرودگاه پرث این شرکت هواپیمایی رتبه نخست را از دست داد و شرکت هواپیمایی کانتاس به رتبه هفتم سقوط کرد. اما باز در سال 2023 شرکت کانتاس به عنوان ایمن ترین شرکت هواپیمایی جهان و قدیمی ترین ایرلاین جهان رکورد شگفت انگیزی در عملیات و ایمنی به دست آورد و به عنوان با تجربه ترین شرکت در صنعت هواپیمایی با داشتن 20 خط پروازی و راه اندازی هواپیماهای پیشرفته تر مانند ایرباس A350 و بوئینگ 787 پذیرفته شد.

بازدید : 0
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 12:09

کوشک باغ علی آباد

این مکان در زمان های گذشته گفته می شود برای استراحت شکارگران حکومتی بوده و در فهرست اثار ملی ثبت شده است. داخل این ساختمان که اتاق های زیادی و حوضخانه بوده کاربردشان در تابستان برای گرما بوده است. اگر به بجنورد می خواهید سفر کنید کافی است بلیط هواپیما تهران بجنورد خود را از سایت اس چارتر تهیه کنید.

خانه بانک ملی

خانه بانک ملی یکی از ساختمان های دوران پهلوی بوده که در خیابان امیریه جنوبی است. این خانه از دو سبک اروپایی و ایرانی الهام گرفته شده است.

اما کاشی ها و پنجره های ان از معماری ایرانی پیروی می کند.

بندخاکی عبدل آباد

این سد بسیار زیبا در شهر حصار گرم خان بجنورد قرار دارد که هم برای پرورش ماهیان و هم برای فصل هایی که اب کم است برای زمین های کشاورزی استفاده می کنند. در زمستان این سد از اب رودخانه های اطراف پر می شود.

آبشار حمید

این ابشار 25 متر ارتفاع دارد و از روستای ابچور پر می شود پس از رد کردن چندین کیلومتر به این ابشار که نظر هر گردشگری را جلب می کند می رسید. بجنورد بخاطر داشتن فلات های مرتفع و مناطق کوهستانی همیشه اب و هوای خوب و کوهستانی دارد.

بازدید : 0
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 15:26

مقبره شاهزادگان اصفهان

اصفهان یکی از زیباترین و جذاب ترین شهرهای ایران که هرساله گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب می کند، این شهر تاریخی دارای جاذبه های تاریخی و باستانی بسیار زیادی و همچنین جاذبه های طبیعی می باشد، علاوه بر این جاذبه های دیدنی این شهر همچنین جاها و اماکن زیارتی نیز دارد، که در ادامه آس چارتر قصد دارد به معرفی مقبره شاهزادگان اصفهان می پردازد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط چارتر هواپیما مشهد اصفهان را به راحتی از این سامانه تهیه نمایید.

معرفی و تاریخچه مقبره شاهزادگان اصفهان

از امکان زیارتی اصفهان که بنایی تاریخی نیز می باشد مقبره شاهزادگان اصفهان می باشد، که قدمت به 400 سال پیش به دوره صفوی باز می گردد، پس از مرگ عباس اول، جانشین وی، صفی اول حکومت صفویان را دچار بحران کرد، به همین دلیل شاه صفی بسیاری ازشاهزادگان و سرداران شاه عباس را به خاطر مسائل خیلی پیش پا افتاده و کوچک به قتل رساند. در این جریان بسیاری از نوادگان شاه صفوی و فرزندان عیسی خان گورچی باش از سرداران شاه عباس با شمشیر شاه صفوی درگذشت و در مقبره ستی فاطمه به خاک سپرده شدند. در این مقبره شاهزادگان صفوی زبیده بیگم، دختر شاه عباس اول و همسر عیسی خان قورچی باشی و پسرانش با نام‌های سید محمدخان، معصوم‌میرزا و سیدعلی خان مدفون هستند. این شاهزادگان در قتل عام دسته جمعی توسط شاه صفوی به قتل رسیدند در گورستانی درکنار امامزاده ای در خیابان کاشانی اصفهان به خاک سپرده شدند. از این گورستان که زمانی بسیار وسیع بوده ولی امروزه بقایای کوچکی از این گورستان وجود دارد که آن هم به انبار تبدیل شده است.

بازدید : 1
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 11:17

فرحزاد تهران کجاست ؟

فرحزاد یک منطقه خوش اب و هوا در تهران می باشد که می توانید برای اخرهفته ها و تعطیلات به ان سری بزنید و کمی از الودگی شهر تهران دور باشید ، این روستا در بخش شمیران قرار داشته ، این منطقه زیبا و سرسبز به دلیل قرارگیری بین دامنه های کوه شمال تهران و از سمت شمال به دامنه های جنوبی البرز وصل می شود ، این منطقه از سمت دره و رود فرحزاد به کوه های البرز متصل شده و از سمت شرق به خیابان گلپاد و جاده قدیم امام زاده داوود متصل می گردد. آس چارتر سامانه خرید بلیط چارتر بهترین قیمت بلیط هواپیما از زاهدان به تهران را به شما پیشنهاد می دهد.

بازدید : 6
شنبه 22 ارديبهشت 1403 زمان : 14:32

صرافی الفردان

این شرکت صرافی در سال ۲۰۱۱ توسط انجمن بین المللی شبکه انتقالی پول به عنوان بهترین شرکت انتقال پول در خاورمیانه منتخب شده است . این شرکت هم اکنون ۱۶ شعبه در سرتاسر امارات و شهر دبی دارد که خدمات مختلف مالی مثل تبدیل ارز، انتقال وجه و … را برای مشتریان ارائه می دهد.

تیم آس چارتر به شما پیشنهاد میکند بعد از تهیه بلیط هواپیما خارجی به مقصد دبی حتما لیستی از صرافی های دبی هم همراه داشته باشید .

صرافی بین المللی امارات متحده عربی

صرافی امارات متحده عربی یکی از بزرگ ترین صرافی های زنجیره ای در شهر دبی می باشد که در سال ۱۹۸۰ افتتاح شده و هم اکنون بیش از ۶۰ شعبه در دبی دارد. در دفاتر این صرافی انواع خدمات پولی مثل تبدیل نرخ ارز و تبدیل به واحد پول امارات ، انتقال وجه، سرویس های پرداخت صورتحساب و … به مشتریان ارائه می شود. این شرکت برنامه وفاداری را هم به مشتریان دائمی و همیشگی خود ارائه می دهد .

صرافی الانصاری

یکی دیگر از معروف ترین صرافی های دبی صرافی الانصاری می باشد که در سال ۲۰۱۵ به عنوان یکی از برترین شرکت های خاورمیانه توسط مجله فوربز انتخاب شده است. این شرکت همچنین موفق به اخذ جایزه شیخ خلیفه در سال ۲۰۱۴ میلادی شده است . این شرکت اولین دفترش را در سال ۱۹۶۶ افتتاح کرده و در حال حاضر بیش از ۱۷۰ شعبه در سراسر کشور امارات متحده عربی و بیش از ۷۰ شعبه در شهر دبی دارد. بنابراین تقریبا در هر کجای دبی که باشید می توانید یکی از شعب صرافی الانصاری را مشاهده کنید و برای تبدیل ارز به آن جا مراجعه کنید و برای بسیاری از مسافرانی که بلیط هواپیما به مقصد دبی گرفته اند بسیار مورد استفاده می باشد .

بازدید : 6
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 17:22

پارک مینیاتور، همه جاهای دیدنی استانبول در یک جا

حتما دلتان می‌خواهد همه جاهای دیدنی استانبول را ببینید ولی هر جور که حساب می‌کنید برای این کار هفته‌ها زمان لازم است. ناراحت نباشید. ترک‌ها کارتان را راحت کرده‌اند. در پارک مینیاتورک، شما می‌توانید ۵۸ تا از جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول را یکحا ببینید. امکان ندارد؟ چرا. در این پارک ماکت‌های بسیار زیبایی که ۲۵ برابر کوچک شده‌اند از آثار دیدنی شهر ساخته شده است. این ماکت‌ها از جنس فایبرگلاس مقاومند و در ساختشان به ریزترین جزئیات آثار تاریخی توجه شده است تا با دیدن هر یک احساس کنید جاذبه اصلی را دیده‌اید. به جز جاذبه‌های استانبول، بسیاری از جاذبه‌های آناتولی و امپراطوری عثمانی که این روزها دیگر جزو قلمرو ترکیه نیست، نیز در این پارک قابل مشاهده است. تعداد این ماکت‌ها به بیش از ۱۲۰ اثر می‌رسد و تعدادشان زیادتر هم خواهد شد. پس می‌توانید در فضای سبز پارک مینیاتورک قدم بزنید، جاذبه‌های دلخواهتان را ببینید، در رستوران‌های خوب پارک غذایی خوشمزه نوش جان کنید، به شهربازی بروید و خلاصه از امکانات درجه یک پارک نهایت لذت را ببرید. خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز استانبول و بلیط لحظه آخری چارتر را با آس چارتر تجربه کنید.

بازدید : 5
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 11:22

باغ پرندگان کیش

بعد از جاذبه های تاریخی وقتش است که به سراغ سایر جاذبه های کیش برویم. باغ پرندگان یکی از جالب‌ترین مناطق دیدنی کیش است. دراین باغ بیش از 50 گونه پرنده وجود دارد. گونه‌های مختلف طاووس، پلیکان و طوطی و... در این باغ دیده می‌شود. علاوه بر این برخی از گونه‌های بومی پرندگان نیز در این باغ دیده می‌شود. کمی که از بخش پرندگان فاصله می گیرید به آکواریوم آب شور می‌رسید. انواع مختلفی از پستانداران دریایی از قبیل شیر دریایی در این آکواریوم دیده می‌شوند.

شما می توانید بتا دریافت بلیط هواپیما ارزان چارتری کیش از زیبایی های زیاد این جزیره بهره مند شوید .

پارک دلفین ها

پارک دلفین‌ ها یا دلفیناریوم از معروف‌ترین مناطق دیدنی کیش است. شما می توانید عکس مناطق دیدنی کیش را در این مقاله ببینید و لذت ببرید . دلفیناریوم در جنوب شرق جزیره و در محوطه باغ پرندگان کیش واقع شده است. همان طور که در مورد قبل اشاره شد در آکوریوم آب شور این محوطه به غیر از دلفین ، تعداد دیگری از گونه‌های پستانداران دریایی نیز نگه‌داری می‌شود. اما علت اصلی شهرت پارک دلفین ها در میان مردم ، حرکات و نمایش های جالب و بانمک این حیوانات باهوش است. بازی دلفین ها با توپ، حلقه و نقاشی کردن آنها برای کودکان و البته بزرگسالان برای همه هیجان‌انگیز است. خیلی از گردشگران کیش با دریافت بلیط هواپیما ارزان از این پارک زیبا دیدن می کنند .

اسکله تفریحی کیش

شاید دریا از تمام مناطق دیدنی کیش درشب برای شما دوست‌داشتنی‌تر باشد. تماشای دریا برای مدت طولانی، آرامش وصف ناپذیری به بیننده منتقل می‌کند. این اسکله چوبی و بسیار زیبا از سواحل کیش شروع می‌شود و تا دل دریا ادامه می‌یابد.به غیر از پیاده‌روی و تماشای دریا، گزینه دیگر در اسکله تفریحی ، عکاسی است.

اگر شما هم از زندگی روزانه خود خسته شده اید و نیاز دارید ساعتی را در آرامش بگذارنید ما به شما پیشنهاد میکنیم بلیط هواپیما لحظه آخری کیش به جزیره کیش بگیرید و از زیبایی های اسکله تفریحی بهره مند شوید .

بوستان آهوان کیش

یکی از مناطق دیدنی کیش که نباید دیدنش را از دست بدهید، بوستان آهوان است. اگر به نقشه کیش نگاه کنید، این بوستان را در شمال جزیره می‌یابید. بوستان آهوان در واقع یک باغ وحش با چند گونه مختلف حیوانی است. حیواناتی نظیر شیر، شغال، روباه و میمون و... در این بوستان نگه‌داری می‌شوند.

ما آنچه بوستان آهوان را خاص کرده، حرکت آزادانه آهوها است. در این بوستان آهوها در قفس نیستند بلکه برای خودشان به راحتی در محوطه به اطراف حرکت می کنند. بدون شک کودکان از تماشای این صحنه‌ها لذت خواهند برد.

جزیره هندورابی

یکی از پیشنهادها برای گردش در اطراف جزیره کیش جزیره هندورابی است. با ساخت و سازهایی که در کیش صورت گرفته ، طبیعت کیش دچار تغییرات فراوانی شده است. اما شما با رفتن به هندورابی از طبیعت بکر و زیبای آن لذت خواهید برد. علاوه بر طبیعت بکراین جزیره زیبا ، بافت سنتی هندورابی نیز حفظ شده است. بیشتر مردم بومی هندورابی از طریق ماهیگیری امرار معاش می‌کنند. شما می توانید عکس مناطق دیدنی کیش را در این مقاله ببینید.

این جزیره در قرن پانزدهم میلادی در اشغال پرتغالی‌ها بوده است. بقایای توپ‌های جنگی قدیمی یادگار آن دوران در این جزیره است. برای رفتن به جزیره هندورابی می‌توانید از قایق های چارتری که در اسکله ماهیگیری کیش وجود دارند، استفاده کنید و از دیدن زیبایی های آن لذت ببرید.

بازدید : 1
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 14:58

دریاچه ساهون

یکی از جاذبه های طبیعی و بکر در شهر آمل دریاچه ساهون است، دریاچه ساهون یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین دیدنی های در این شهر است، این دریاچه دارای چشم انداز فوق العاده ای است، دریاچه ساهون در نزدیکی روستای نوا قرار دارد، دریاچه ساهون به رودهای کوچک و بزرگ و کوه ها و قله دماوند منتهی می شود. در اطراف این دریاچه پوشش گیاهی بسیار متنوع و خوبی بخاطر وجود آب و خاک حاصل ‌خیز وجود دارد، گیاهان، درختان و گل‌های وحشی در اطراف این دریاچه منظره‌ای دل‌انگیزی را به وجود آورده است، جالب است بدانید این دریاچه این روزها تبدیل به مرداب شده است اما بازهم جذابیت خود را دارد در اطراف این دریاچه همچنین مرغزارهایی بزرگ و چراگاه هایی ییلاقی نیز وجود دارد که منظره ای فوق العاده منحصربفردی را به وجود آورده است. دریاچه ساهون در ۲۰ کیلومتری جاده ای خاکی در سمت چپتان واقع شده است. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط چارترهواپیما ارزان کیش ساری را از سامانه آس چارتر دریافت نمایید.

بازدید : 0
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 15:21

پایتخت مالدیو کجاست ؟

مالدیو بهشت گردشگران از سراسر نقاط دنیا می باشد . تکه ای از زمین که روی آب شناور است و تفریحات آبی متنوعی در آن جریان دارد مالدیو نام دارد . بعد از خرید بلیط پرواز خارجی به مالدیو، اولین جایی که با آن مواجه می شوید ((فرودگاه ماله)) است. فرودگاه بین المللی ماله امروزه به خوبی با سایر فرودگاه های جهان ارتباط برقرار کرده است. مسافران بسیاری هر ساله با تهیه بلیط هواپیما از طریق این فرودگاه از اقصی نقاط جهان به مالدیو سفر می کنند. ایرلاین های بسیاری در این فرودگاه فعال هستند و به سمت شهرهای مهم دنیا پروازدارند که مسافرین زیادی را به جزیده می آورند . ایرآسیا، سنگاپور تایرلاینز، بریتیش ایرویز، تایگر ایر، قطر ایرویز، عمان ایر، ایر ایندیا، ایر چاینا و … تعدادی از این ایرلاین ها هستند.

ماله پایتخت کشور مالدیو می باشد. این جزیره با طبیعتی جذاب و خیره کننده مسافران زیادی را در دل خود پذیرایی می کند. ماله از کوچکترین پایتخت های توریستی جهان می باشد . در این جزیره کوچک مساجد زیبا و ساختمان های رنگارنگ توجه همگان را به خود جلب می کند . بعد از خرید بلیط چارتر هواپیما خارجی به مفصد مالدیو می توانید از تماشای دیدنی های جزیره در کنار استراحت و تفریح در سواحل لذت ببرید.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 21
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 228
  • بازدید سال : 516
  • بازدید کلی : 516
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی