loading...

آس چارتر

بازدید : 5
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 11:22

باغ پرندگان کیش

بعد از جاذبه های تاریخی وقتش است که به سراغ سایر جاذبه های کیش برویم. باغ پرندگان یکی از جالب‌ترین مناطق دیدنی کیش است. دراین باغ بیش از 50 گونه پرنده وجود دارد. گونه‌های مختلف طاووس، پلیکان و طوطی و... در این باغ دیده می‌شود. علاوه بر این برخی از گونه‌های بومی پرندگان نیز در این باغ دیده می‌شود. کمی که از بخش پرندگان فاصله می گیرید به آکواریوم آب شور می‌رسید. انواع مختلفی از پستانداران دریایی از قبیل شیر دریایی در این آکواریوم دیده می‌شوند.

شما می توانید بتا دریافت بلیط هواپیما ارزان چارتری کیش از زیبایی های زیاد این جزیره بهره مند شوید .

پارک دلفین ها

پارک دلفین‌ ها یا دلفیناریوم از معروف‌ترین مناطق دیدنی کیش است. شما می توانید عکس مناطق دیدنی کیش را در این مقاله ببینید و لذت ببرید . دلفیناریوم در جنوب شرق جزیره و در محوطه باغ پرندگان کیش واقع شده است. همان طور که در مورد قبل اشاره شد در آکوریوم آب شور این محوطه به غیر از دلفین ، تعداد دیگری از گونه‌های پستانداران دریایی نیز نگه‌داری می‌شود. اما علت اصلی شهرت پارک دلفین ها در میان مردم ، حرکات و نمایش های جالب و بانمک این حیوانات باهوش است. بازی دلفین ها با توپ، حلقه و نقاشی کردن آنها برای کودکان و البته بزرگسالان برای همه هیجان‌انگیز است. خیلی از گردشگران کیش با دریافت بلیط هواپیما ارزان از این پارک زیبا دیدن می کنند .

اسکله تفریحی کیش

شاید دریا از تمام مناطق دیدنی کیش درشب برای شما دوست‌داشتنی‌تر باشد. تماشای دریا برای مدت طولانی، آرامش وصف ناپذیری به بیننده منتقل می‌کند. این اسکله چوبی و بسیار زیبا از سواحل کیش شروع می‌شود و تا دل دریا ادامه می‌یابد.به غیر از پیاده‌روی و تماشای دریا، گزینه دیگر در اسکله تفریحی ، عکاسی است.

اگر شما هم از زندگی روزانه خود خسته شده اید و نیاز دارید ساعتی را در آرامش بگذارنید ما به شما پیشنهاد میکنیم بلیط هواپیما لحظه آخری کیش به جزیره کیش بگیرید و از زیبایی های اسکله تفریحی بهره مند شوید .

بوستان آهوان کیش

یکی از مناطق دیدنی کیش که نباید دیدنش را از دست بدهید، بوستان آهوان است. اگر به نقشه کیش نگاه کنید، این بوستان را در شمال جزیره می‌یابید. بوستان آهوان در واقع یک باغ وحش با چند گونه مختلف حیوانی است. حیواناتی نظیر شیر، شغال، روباه و میمون و... در این بوستان نگه‌داری می‌شوند.

ما آنچه بوستان آهوان را خاص کرده، حرکت آزادانه آهوها است. در این بوستان آهوها در قفس نیستند بلکه برای خودشان به راحتی در محوطه به اطراف حرکت می کنند. بدون شک کودکان از تماشای این صحنه‌ها لذت خواهند برد.

جزیره هندورابی

یکی از پیشنهادها برای گردش در اطراف جزیره کیش جزیره هندورابی است. با ساخت و سازهایی که در کیش صورت گرفته ، طبیعت کیش دچار تغییرات فراوانی شده است. اما شما با رفتن به هندورابی از طبیعت بکر و زیبای آن لذت خواهید برد. علاوه بر طبیعت بکراین جزیره زیبا ، بافت سنتی هندورابی نیز حفظ شده است. بیشتر مردم بومی هندورابی از طریق ماهیگیری امرار معاش می‌کنند. شما می توانید عکس مناطق دیدنی کیش را در این مقاله ببینید.

این جزیره در قرن پانزدهم میلادی در اشغال پرتغالی‌ها بوده است. بقایای توپ‌های جنگی قدیمی یادگار آن دوران در این جزیره است. برای رفتن به جزیره هندورابی می‌توانید از قایق های چارتری که در اسکله ماهیگیری کیش وجود دارند، استفاده کنید و از دیدن زیبایی های آن لذت ببرید.

بازدید : 1
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 14:58

دریاچه ساهون

یکی از جاذبه های طبیعی و بکر در شهر آمل دریاچه ساهون است، دریاچه ساهون یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین دیدنی های در این شهر است، این دریاچه دارای چشم انداز فوق العاده ای است، دریاچه ساهون در نزدیکی روستای نوا قرار دارد، دریاچه ساهون به رودهای کوچک و بزرگ و کوه ها و قله دماوند منتهی می شود. در اطراف این دریاچه پوشش گیاهی بسیار متنوع و خوبی بخاطر وجود آب و خاک حاصل ‌خیز وجود دارد، گیاهان، درختان و گل‌های وحشی در اطراف این دریاچه منظره‌ای دل‌انگیزی را به وجود آورده است، جالب است بدانید این دریاچه این روزها تبدیل به مرداب شده است اما بازهم جذابیت خود را دارد در اطراف این دریاچه همچنین مرغزارهایی بزرگ و چراگاه هایی ییلاقی نیز وجود دارد که منظره ای فوق العاده منحصربفردی را به وجود آورده است. دریاچه ساهون در ۲۰ کیلومتری جاده ای خاکی در سمت چپتان واقع شده است. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط چارترهواپیما ارزان کیش ساری را از سامانه آس چارتر دریافت نمایید.

بازدید : 0
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 15:21

پایتخت مالدیو کجاست ؟

مالدیو بهشت گردشگران از سراسر نقاط دنیا می باشد . تکه ای از زمین که روی آب شناور است و تفریحات آبی متنوعی در آن جریان دارد مالدیو نام دارد . بعد از خرید بلیط پرواز خارجی به مالدیو، اولین جایی که با آن مواجه می شوید ((فرودگاه ماله)) است. فرودگاه بین المللی ماله امروزه به خوبی با سایر فرودگاه های جهان ارتباط برقرار کرده است. مسافران بسیاری هر ساله با تهیه بلیط هواپیما از طریق این فرودگاه از اقصی نقاط جهان به مالدیو سفر می کنند. ایرلاین های بسیاری در این فرودگاه فعال هستند و به سمت شهرهای مهم دنیا پروازدارند که مسافرین زیادی را به جزیده می آورند . ایرآسیا، سنگاپور تایرلاینز، بریتیش ایرویز، تایگر ایر، قطر ایرویز، عمان ایر، ایر ایندیا، ایر چاینا و … تعدادی از این ایرلاین ها هستند.

ماله پایتخت کشور مالدیو می باشد. این جزیره با طبیعتی جذاب و خیره کننده مسافران زیادی را در دل خود پذیرایی می کند. ماله از کوچکترین پایتخت های توریستی جهان می باشد . در این جزیره کوچک مساجد زیبا و ساختمان های رنگارنگ توجه همگان را به خود جلب می کند . بعد از خرید بلیط چارتر هواپیما خارجی به مفصد مالدیو می توانید از تماشای دیدنی های جزیره در کنار استراحت و تفریح در سواحل لذت ببرید.

بازدید : 1
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 12:17

آشنایی با بهترین رستوران های انزلی

انزلی علاوه بر داشتن مکان های گردشگری بسیار زیبا و طبیعی دارای رستوران های بسیار لوکس و معرکه است که قطعا تجربه کردن این غذا ها و رستوران ها می تواند تجربه ای متفاوت از سفر به بندر انزلی باشد همانطور که می دانیم گیلان به غذاهایش معروف است خصوصا اگر ان غذاها محلی باشد لذت دیگری دارد اما در این بین رستوران هایی وجود دارند که بتوانید در سفر به انزلی ان ها را امتحان کنید و حس کنید که این غذاها متفاوت تر از شهر های دیگر ایران است در کنار این رستوران ها و مکان های تفریحی می توانید تجربه های جدیدی چون قایقرانی و پارو کشیدن بین تالاب زیبای انزلی را تجربه کنید، بندر انزلی شهر همیشه باران در 40 کیلومتری رشت قرار دارد و این بندر قدیمی از زمان های گذشته به دروازه اروپا معروف بوده است و اهمیت زیادی به عنوان مرکزی برای پهلوگیری کشتی های تجاری دارد شهر انزلی به عنوان یک مقصد توریستی شناخته می شود همچنین می توانید بلیط چارتری بندرانزلی خود را ازسایت اس چارتر تهیه نمایید در ادامه با ما همراه باشید.

بازدید : 0
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 12:27

ادویه هفت قلم مشهد

مشهد همچنین تولید کننده اکثر ادویه ها خوش رنگ می باشد، ادویه های با کیفیت و درجه یک که از آن ها در طبخ غذاها زیاد استفاده می شود، از معروف ترین ادویه های مشهد ادویه هفت قلم مشهد می باشد که این ادویه از ترکیب زنجبیل، سماق، گلپر، فلفل سیاه، دارچین، زردچوبه، فلفل قرمز تشکیل شده است، در مشهد علاوه بر ادویه هفت قلم، ادویه های دیگری نظیر ادویه پلویی و ادویه 18 رنگ نیز وجود دارد که دارای طعم و عطر متفاوتی می باشند، شما می توانید بعنوان سوغات این ادویه های خوشمزه را بعنوان سوغات تهیه نمایید.

نقل مشهد

از سوغات خوشمزه مشهد که از آن بعنوان شیرینی به همراه چای مورد استفاده قرار می گیرد نقل می باشد، امروزه نقل ها با طعم ها و رنگ های مختلف و همچنین مغزدار تولیدد می شود که بسیار خوشمزه می باشد، از طعم های بی نظیر آن می توان به زیره، لیمو، اویشن، زعفران و همچنین مغز دارهای آن مانند نقل با مغزهای پسته، بادام خاکی و … اشاره کرد. نقل از سوغاتی های خوشمزه مشهد که می توانید آن را از مغازه ها و فروشگاه های اطراف حرم تهیه نمایید. بلیط هواپیما یزد مشهد را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

خشکبار مشهد

مشهد دارای محصولات و سوغاتی های بی نظیری می باشد، از جمله خشکبار که می توان به کشمش، گردو، نخود، آلوچه، لواشک و میوه های خشک اشاره کرد، در ادامه چند مورد از این خشکبار را برایتان معرفی می کنیم.

بازدید : 20
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 زمان : 11:36

آشنایی با تاریخی ترین خانه های مشهد

مشهد که از پایتخت های اصلی گردشگری به شمار می رود مکان های بسیار زیادی برای گردش دارد از جمله انها می توان به خانه های تاریخی اشاره کرد که نشان دهنده سبک معماری و فرهنگ زمان های مختلف است در این مطلب از اس چارتر قصد داریم تا شمارا با این خانه ها اشنا کنیم همچنین می توانید بلیط هواپیما چارتری کرمانشاه مشهد خود را از سایت اس چارتر رزرو نمایید.

خانه داروغه

این خانه که از خانه های تاریخی مشهد است قدمت ان به دوره قاجار باز می گردد و خوشبختانه قدمتش پس از چندین سال حفظ شده است این خانه را به دستور محمد یوسف خان داروغه مشهدی در اواخر دوره قاجار داد که به دست معماران روسی احداث شد خانه داروغه یک منزل شخصی بوده است که برای مراسم پذیرایی رسمی استفاده می شده است این خانه تا 30 سال قبل کاربرد خودش را به عنوان خانه مسکونی حفظ کرد اما در سال 1366 توسط گروهی از نمایندگان هیئت های مذهبی شهرستان مبید یزد به فروش رفت و از ان زمان تا سال 1391 مکانی برای تجمع هیئت های مذهبی بوده همچنین خانه داروغه مشهد در سال 1381 در فهرست اثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

بازدید : 7
شنبه 15 ارديبهشت 1403 زمان : 14:13

شرایط و اخذ اقامت دبی

هر زمان که صحبت از کشورهای سطح بالا به میان می‌آید، می‌توانیم به جرات بگوییم که امارت ودبی در گوشه‌ای از لیست مورد نظرمان به چشم می‌خورد. شاید یکی از اصلی‌ترین دلایل این موضوع هم رشد فوق‌العاده اقتصادی این کشور باشد. البته مواردی دیگری چون نزدیکی دبی به ایران از نظر جغرافیایی و فرهنگی و همین‌طور امنیت بالایی که دارد نیز بی‌تاثیر نیستند. دراین مقاله از آس چارتر قصد داریم به بررسی روش های اخذ اقامت امارت (دبی) بپردازیم.

از بین شهرهای توسعه یافته امارات متحده عربی، دبی Dubai به علت عوامل مختلف از نظر تراکم جمعیت مهاجر، رشد بالایی داشته است و سالانه مهاجرت به دبی مورد استقبال افراد زیادی در سراسر دنیا قرار گرفته است. شما برای دریافت بلیط هواپیما دبی می توانید به سایت آس چارتر مراجعه نمایید.

شهر دبی به عنوان یکی از قطب های اصلی تجارت و سرمایه گذاری اقتصادی در خاورمیانه شناخته می شود. این شهر زیبا در سواحل خلیج فارس قرار گرفته و به بزرگترین شهر تجاری امارات متحده عربی مشهور است. دبی حدود 2.9 میلیون نفر جمعیت دارد و از لحاظ اقتصادی در شرایط بسیار خوبی به سر می برد. به همین دلیل، بسیاری از افراد و شرکت های بین المللی به دنبال سرمایه گذاری و حضور در این منطقه هستند و سعی می کنند با روش های گوناگونی اقامت دبی را دریافت کنند. در ادامه اطلاعاتی درباره دبی ارائه می‌دهیم و پس از آن هم روش‌های مهاجرت به امارات و شرایط آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

بازدید : 10
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 15:04

جاذبه‌ های گردشگری شهر شیراز کجاست؟ شیراز، یکی از شهرهای جذاب و تاریخی ایران است که در استان فارس واقع شده و به‌ عنوان “درب ورود به پارس” شناخته می‌شود. این شهر با تاریخ غنی، فرهنگ پربار، و طبیعت زیبا، مقصدی محبوب برای گردشگران داخلی و خارجی است. در این مقدمه، به برخی از ویژگی‌های شیراز و جاذبه‌های آن اشاره می‌شود.

آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمتراز سه دقیقه با کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما مشهد شیراز خود را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

شیراز یکی از شهرهای باستانی ایران است و دارای تاریخی بسیار قدیمی است که تا دوران هخامنشیان بازمی‌گردد. این شهر در طول تاریخ به‌عنوان مرکز فرهنگی، ادبی، و هنری شناخته شده و به‌ عنوان “عاشقانه‌ترین شهر دنیا” هم شناخته می‌شود. شیراز محل تولد شاعران معروفی مانند حافظ و سعدی است و آثار ادبی آنان نماد ارزش‌های انسانی و عشق به زندگی هستند.

جاذبه‌های شیراز نیز بی‌ پایان هستند؛ گلستان، مسجد نصیرالملک، مسجد و مدرسه وکیل، و مقبره حافظ و سعدی از جمله مکان‌های مهم تاریخی و فرهنگی این شهر هستند که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کنند. همچنین، شیراز دارای طبیعتی فریبنده است که در آن به مزارع انگور، باغ‌های شاهنشاهی، و درختان سرو و سوزنی خیره می‌شوید.

این شهر با ترکیب منحصربه‌فردی از تاریخ، ادب، هنر، و طبیعت، یکی از مقاصد زیارتی و گردشگری برای علاقه‌مندان به استفاده از تمامی حواس خود برای تجربه زیبایی‌ها و ثروت‌های فرهنگی ایرانی می‌باشد. در این شهر، همه حواس شما را به خود جلب می‌کند و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از فرهنگ و زیبایی‌های ایرانی را به شما هدیه می‌دهد. اگر قصد حضور در تور گردشگری شیراز را دارید، هر کدام از گزینه‌های لیست یک تجربه بی‌نظیر از سفر شما خواهد بود.

بازدید : 5
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 11:27

آرامستان ظهیرالدوله تهران

تهران پایتخت کشورمان ایران که یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرهای ایران نیز محسوب می شود. این شهرمدرن یکی از تاریخی ترین شهرهای ایران است، که دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار زیادی می باشد. در گوشه و کنار این شهر بزرگ که نگاه کنید جاهای تاریخی بسیار زیادی از گذشته های دور به یادگار مانده است، در این مقاله آس چارتر به معرفی یکی دیگر از جاذبه های دیدنی و تاریخی تهران آرامستان ظهیرالدوله می پردازد، تا پایان این مقاله همراه ماباشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما ارزان چارتر کیش تهران را به راحتی تهیه نمایید.

بازدید : 13
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 14:52

شرایط اقامت، هزینه و زمان برای سفر به دهکده گردشگری پتاس

شرایط اقامت، هزینه و زمان برای سفر به دهکده گردشگری پتاس و به‌ دیدار آبشارهای نمکی اصفهان و مناطق گردشگری اطراف، نیاز به چند روز فرصت خالی یا مرخصی دارید تا از سفری لذت‌بخش و کامل بهره‌مند شوید. در این سفر، شرایط اسکان و اقامت مسافران در چند گزینه مختلف موجود است.

یکی از گزینه‌ها اقامت در سوئیت‌های نمکی درون دهکده است. این سوئیت‌ها دارای طراحی داخلی با رنگ‌های سفید و درخشان هستند و همچنین از سایر امکانات دهکده بهره‌مند شده و امکان اقامت موقت در آنها را فراهم می‌کنند. اگر به دنبال امکانات رفاهی بالا در طول اقامت خود هستید، هتل‌های اطراف محل نیز پیشنهاد می‌شوند.بلیط هواپیما اصفهان مشهد را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

هتل کویر مصر و هتل خور و بیابانک از جمله بهترین هتل‌های زیبا و سنتی در اطراف دهکده هستند که تجربه اقامتی آسایش‌بخش و لذت‌بخش را برای شما ایجاد می‌کنند. گزینه دیگر، بوم‌گردی‌های شهرستان خور و بیابانک هستند که در مقایسه با هتل‌ها امکانات رفاهی کمتری دارند و اکثر سرویس بهداشتی و حمام در آنها مشترک است.

زمان بازدید از این جاذبه طبیعی زیبا از ساعت ۸ صبح شروع شده و تا ساعت ۱۰ شب ادامه دارد. هزینه بازدید از آبشارهای پتاس اصفهان رایگان است، اما هزینه‌های سفر و اقامت بستگی به انتخاب‌ها و نیازهای شما دارد و متغیر می‌باشد.

در دهکده، تعدادی رستوران و کافی‌شاپ نیز وجود دارد که می‌توانید در کنار بازدید از آبشار، از خدمات آنها برخوردار شده و وعده‌های غذایی خود را میل کنید.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 149
  • بازدید سال : 437
  • بازدید کلی : 437
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی